Support

Velkommen til Nordisk Film Biografers supportside

Her kan du finde svar om stort og småt inden dit næste biograf besøg. Finder du ikke den information du søger, er du altid velkommen til at skrive eller ringe til os.

Du kan kontakte os på telefon: 70131211
Alle dage mellem kl.11.00 - 17.00

Eller skrive en email på  support [at] nfbio.dk

Med undtagelse af juleaften og nytårsaften, hvor vi holder lukket.

Vi ønsker dig rigtig god fornøjelse i biografen!

Paragraphs

Generelle spørgsmål & svar

Jeg kan ikke logge på min profil på nfbio.dk

Du kan vælge "glemt kodeord", indtaste din mailadresse og herefter modtager du en mail med et link, hvor du kan nulstille dit kodeord og logge på igen. Husk at kigge i din "uønsket post" i din mail, hvis du ikke har modtaget mailen. 
Hvis du stadig har problemer med at logge på, kan du kontakte os på support [at] nfbio.dk

Glemte sager

Hvis du har glemt noget i en af vores 23 biografer, kan du henvende dig i den aktuelle biograf i åbningstiden og høre om det er fundet. Alternativt kan du kontakte biografen direkte på mail eller ringe til os. 

Hvor henter jeg nfbio app'en?

For at downloade vores app skal du gå i din mobilbutik til iOS eller Android og søge på ”nfbio”, som er navnet på vores app.

Du kan anvende følgende link, til at hente appen til din enhed:

 

iOS

Klik her

 

Android

Klik her

Kan jeg ikke reservere billetter?

Vi har fjernet muligheden for at foretage reservationer af billetter. Dette gælder både telefonisk, online og ved fysisk fremmøde i biografen.

Vi oplevede desværre, at 30-40 procent af alle reservationer ikke blev afhentet. Det betød, at du som gæst kunne opleve, at sidde på mindre gode pladser i vores sale mens pladserne, du allerhelst ville have haft stod tomme.
 

Vi har samtidig tidligere haft udvalgt dage og film, hvor man kun kunne købe billetter. Vi oplevede her et væsentlig bedre flow i biografen med mindre kø i både billetsalg og kiosk, hvilket forbedrede biografoplevelsen for vores gæster. 

 

Hvis du ønsker at anvende vouchers kan både Biografklub Danmark kuponer, Telia Tirsdag koder, gavebilletter og gavekort indløses i vores app nfbio eller på nfbio.dk.

 

 

Gavebilletter på app & nfbio.dk

Hvordan bruger jeg min Biograf Klub Danmark kode?

Først skal du via en browser gå på vores hjemmeside; www.nfbio.dk eller downloade vores app nfbio til iOS eller Android. 

Indløsning på hjemmeside

Når du har valgt biograf, dato, film og tidspunkt og er kommet ind, hvor du skal vælge pladser gør du følgende: 

1) Vælg antal billetter.

2) Vælg pladserne du ønsker på salsoversigten. 

3) Under fanen "vælg antal billetter", står der "indløs gavebillet". Klik her på den røde bjælke med det hvide + ikon. Her indtaster du stregkoden på din biografklub danmark kupon. Koden vil være 12-17 cifre lang og starte med tallet 9. Du skal indtaste en kode af gangen. Når koden er indtastet trykker du på Tilføj. Ønsker du at taste flere koder, kan du taste en ny kode når den første kode har registreret sig.

4) Derpå klikker du "ok" og dernæst "køb". Så bliver du omdirigeret til købssiden, hvor du indtaster dine betalingsoplysninger, samt mailadresse og telefon nummer. 

Hvis du har en BIOPLUS profil på vores side nfbio.dk, kan du med fordel logge dig ind, før du begynder at købe billetter, da du derefter vil kunne se dit køb på din profil. 
Har du ikke en profil, skal du på købssiden vælge fanen "uden profil" og færdiggøre købsprocessen med de oplysninger systemet beder dig om at udfylde. 

Indløsning i app

Når du har valgt biograf, dato, film og tidspunkt og er kommet ind, hvor du skal vælge pladser gør du følgende: 

1) Vælg antal billetter.

2) Vælg pladserne du ønsker på salsoversigten. 

3) Lige inden du vælger pladser står der "værdibevis". Klik her og bliv dirigeret videre, hvor du kan indtaste stregkoden på din biografklub danmark kupon. Koden vil være 12-17 cifre lang og starte med tallet 9. Du skal indtaste en kode af gangen. Ønsker du at taste flere koder, kan du taste en ny kode når den første kode har registreret sig.

4) Derpå klikker du "ok" og dernæst "køb". Så bliver du omdirigeret til købssiden, hvor du indtaster dine betalingsoplysninger, samt mailadresse og telefon nummer. 

Hvis du har en BIOPLUS profil, kan du med fordel logge dig ind, før du begynder at købe billetter, da du derefter vil kunne se dit køb på din profil i appen. 
Har du ikke en profil, skal du på købssiden vælge fanen"uden profil" og færdiggøre købsprocessen med de oplysninger systemet beder dig om at udfylde. 

 

Hvordan bruger jeg min Telia Tirsdag kode?

Først skal du via en browser gå på vores hjemmeside; www.nfbio.dk eller downloade vores app Nfbio til iOS eller Android. 

Indløsning på hjemmeside

Når du har valgt biograf, dato, film og tidspunkt og er kommet ind, hvor du skal vælge pladser gør du følgende: 

1) Vælg antal billetter.

2) Vælg pladserne du ønsker på salsoversigten. 

3) Under fanen "vælg antal billetter", står der "indløs gavebillet". Klik her på den røde bjælke med det hvide + ikon. Her indtaster du Telia koden. Tallene finder du ved at trykke på QR koden, som du har modtaget. Koden vil være 12-17 cifre lang. Du skal indtaste en kode af gangen. Ønsker du at taste flere koder, kan du taste en ny kode når den første kode har registeret sig.

4) Derpå klikker du "ok" og dernæst "køb". Så bliver du omdirigeret til købssiden, hvor du indtaster dine betalingsoplysninger, samt mailadresse og telefon nummer. 

Hvis du har en BIOPLUS profil på vores side nfbio.dk, kan du med fordel logge dig ind, før du begynder at købe billetter, da du derefter vil kunne se dit køb på din profil. 
Har du ikke en profil, skal du på købssiden vælge fanen "uden profil" og færdiggøre købsprocessen med de oplysninger systemet beder dig om at udfylde. 

Indløsning i app

Når du har valgt biograf, dato, film og tidspunkt og er kommet ind, hvor du skal vælge pladser gør du følgende: 

1) Vælg antal billetter.

2) Vælg pladserne du ønsker på salsoversigten. 

3) Lige inden du vælger pladser står der "værdibevis". Klik her og du bliver dirigeret videre, hvor du kan indtaste Telia koden. Tallene du skal indtaste finder du ved at trykke på QR koden, som du har modtaget. Koden vil være 12-17 cifre lang. Du skal indtaste en kode af gangen. Ønsker du at taste flere koder, kan du taste en ny kode når den første kode har registeret sig.

4) Derpå klikker du "ok" og dernæst "køb". Så bliver du omdirigeret til købssiden, hvor du indtaster dine betalingsoplysninger, samt mailadresse og telefon nummer. 

Hvis du har en BIOPLUS profil, kan du med fordel logge dig ind, før du begynder at købe billetter, da du derefter vil kunne se dit køb på din profil i appen. 
Har du ikke en profil, skal du på købssiden vælge fanen "uden profil" og færdiggøre købsprocessen med de oplysninger systemet beder dig om at udfylde. 

 

Hvordan bruger jeg min gavekorts kode?

Først skal du via en browser gå på vores hjemmeside; www.nfbio.dk eller downloade vores app Nfbio til iOS eller Android. 

Indløsning på hjemmeside

Når du har valgt biograf, dato, film og tidspunkt og er kommet ind, hvor du skal vælge pladser gør du følgende: 

1) Vælg antal billetter.

2) Vælg pladserne du ønsker på salsoversigten. 

3) Under fanen "vælg antal billetter", står der "indløs gavebillet". Klik her på den røde bjælke med det hvide + ikon. Her indtaster du din gavekortskode. Tallene finder du under stregkoden eller QR koden på selve billetten. Koden vil være 12-17 cifre lang og typisk starte med ”5”, ”7”, ”8” eller ”GBT”. Du skal indtaste en kode af gangen. Ønsker du at taste flere koder, kan du taste en ny kode når den første kode har registeret sig.

* Til Smartbox brugere
På dit produkt er der en kode som hedder ”gavekortskode” vi gør opmærksomme på, at det ikke er denne kode, som du skal anvende, men nummeret under QR koden på selve billetten.

* Til gavekorts brugere
Hvis din kode starter med 8 vil det være et gavekort du har. Her gør vi opmærksom på, at du ikke kan anvende et gavekort, som overstiger det beløb, som du søger at købe for. Som løsning kan du derfor købe dine billetter på almindelig vis og ved fremvisning af gavekortet i biografen få refunderet dit udestående. Vi ved, at det ikke er en optimal løsning og vi arbejder derfor på at finde en bedre.

4) Derpå klikker du "ok" og dernæst "køb". Så bliver du omdirigeret til købssiden, hvor du indtaster dine betalingsoplysninger, samt mailadresse og telefon nummer. 

Hvis du har en BIOPLUS profil på vores side nfbio.dk, kan du med fordel logge dig ind, før du begynder at købe billetter, da du derefter vil kunne se dit køb på din profil. 
Har du ikke en profil, skal du på købssiden vælge fanen "uden profil" og færdiggøre købsprocessen med de oplysninger systemet beder dig om at udfylde. 

Indløsning i app

Når du har valgt biograf, dato, film og tidspunkt og er kommet ind, hvor du skal vælge pladser gør du følgende: 

1) Vælg antal billetter.

2) Vælg pladserne du ønsker på salsoversigten. 

3) Lige inden du vælger pladser står der "værdibevis". Klik her, så dirigeres du videre, hvor du kan indtaster din gavekortskode. Tallene finder du under stregkoden eller QR koden på selve billetten. Koden vil være 12-17 cifre lang og typisk starte med ”5”, ”7”, ”8” eller ”GBT”. Du skal indtaste en kode af gangen. Ønsker du at taste flere koder, kan du taste en ny kode når den første kode har registeret sig.

* Til Smartbox brugere
På dit produkt er der en kode som hedder ”gavekortskode” vi gør opmærksomme på, at det ikke er denne kode, som du skal anvende, men nummeret under QR koden på selve billetten.

* Til gavekorts brugere
Hvis din kode starter med 8 vil det være et gavekort du har. Her gør vi opmærksom på, at du ikke kan anvende et gavekort, som overstiger det beløb, som du søger at købe for. Som løsning kan du derfor købe dine billetter på almindelig vis og ved fremvisning af gavekortet i biografen få refunderet dit udestående. Vi ved, at det ikke er en optimal løsning og vi arbejder derfor på at finde en bedre.

4) Derpå klikker du "ok" og dernæst "køb". Så bliver du omdirigeret til købssiden, hvor du indtaster dine betalingsoplysninger, samt mailadresse og telefon nummer. 

Hvis du har en BIOPLUS profil, kan du med fordel logge dig ind, før du begynder at købe billetter, da du derefter vil kunne se dit køb på din profil i appen. 
Har du ikke en profil, skal du på købssiden vælge fanen "uden profil" og færdiggøre købsprocessen med de oplysninger systemet beder dig om at udfylde. 

 

 

 

 

 

Program & Spilletider

Hvorfor kan jeg ikke se filmprogram længere ud i fremtiden?

Vores program opdateres hver mandag eftermiddag med en uges længere program. Vi har ikke programmet længere, da vi tilstræber at sætte de mest populære film i de størst mulige sale, og det er ikke altid til at forudsige.

Hver mandag eftermiddag vil programmet derfor ligge samlet 10 dage ud i fremtiden(til og med onsdag i den efterfølgende uge). Kigger du på vores program en søndag, vil du derfor kun kunne se programmet til og med den kommende onsdag.

Vi viser forståelse for, at du ønsker at planlægge længere ud i fremtiden, hvis du kommer med en større gruppe, som for eksempel en skoleklasse eller virksomhed. Hvis dette er tilfældet vil vi gerne undersøge jeres muligheder og I er derfor mere end velkomne til at sende os en mail med en forespørgsel på biograf, filmønske, dato, spilletid og antal gæster.

Hvis du ønsker at arrangere en børnefødselsdag, kan du læse mere om det her: link

Hvordan finder jeg babybio?

Afventer

Hvorfor går der ingen film før kl.10

Afventer

Refundering

Hvordan refunderer jeg min billet?

Vi kan godt refundere eller ombytte billetter, til ordinære forestillinger. Det skal ske ved personligt fremmøde i den biograf, hvortil billetten er købt inden forestillingens start medbringende billed-id samt det kreditkort, som købet er foretaget på.

Købte billetter til koncerter, foredrag, live events broadcastet via satellit, galla premierer og særarrangementer refunderes ikke.

Hvis du har købt billetter via din BIOPLUS profil og der er mere end 24 timer til forestillingens start, kan du refundere billetter til ordinære forestillinger fra din profil. Dette gøres således:

1) Gå gennem en browser på nfbio.dk og log ind med dine oplysninger.

2) Hvor der før stod ”log ind” står der nu ”min profil”. Når du trykker på ”min profil” skal du vælge ”se profil”.

3) Tryk på knappen ”refunder” til den forestilling, som du ønsker at refundere.

OBS. Der kommer i øjeblikket ikke en bekræftelsesmail på, at billetterne vil være refunderet, men når de forsvinder fra profilen vil de være refunderede. Pengene går retur efter 3-5 bankdage. Ved anvendelse af Mastercard kan der gå op til 30 dage før pengene igen er retur.

 

Billetter kan ikke ombyttes eller refunderes ved at ringe eller skrive til biografen.

 

Jeg har købt til den forkerte biograf, spilletid, dato eller placering

Vi kan godt refundere eller ombytte billetter, til ordinære forestillinger. Det skal ske ved personligt fremmøde i den biograf, hvortil billetten er købt inden forestillingens start medbringende billed-id samt det kreditkort, som købet er foretaget på.

Købte billetter til koncerter, foredrag, live events broadcastet via satellit, galla premierer og særarrangementer refunderes ikke.

Hvis du har købt billetter via din BIOPLUS profil og der er mere end 24 timer til forestillingens start, kan du refundere billetter til ordinære forestillinger fra din profil. Dette gøres således:

1) Gå gennem en browser på nfbio.dk og log ind med dine oplysninger.

2) Hvor der før stod ”log ind” står der nu ”min profil”. Når du trykker på ”min profil” skal du vælge ”se profil”.

3) Tryk på knappen ”refunder” til den forestilling, som du ønsker at refundere.

OBS. Der kommer i øjeblikket ikke en bekræftelsesmail på, at billetterne vil være refunderet, men når de forsvinder fra profilen vil de være refunderede. Pengene går retur efter 3-5 bankdage. Ved anvendelse af Mastercard kan der gå op til 30 dage før pengene igen er retur.

Billetter kan ikke ombyttes eller refunderes ved at ringe eller skrive til biografen.